פנייה מקוונת לשירות הלקוחות

הצטרפות לרשת נק' חלוקה של צ'יטה שופס

כניסה לממשק ניהול לקוחות

שם משתמש:
סיסמא:

איתור משלוחים

בין אם שלחנו משלוח או שאנו עתידים לקבל איתור משלוח יכול לסייע

רובנו צריכים לשלוח חפצים או מסמכים כאלו ואחרים במצבים מסוימים. עבור בעלי עסקים העובדים בתחומי שיווק מוצרים הדבר נחוץ באופן יומיומי. השירות של הדואר הוא לרוב אינו מהיר מספיק על מנת לשלוח חפצים ומסמכים בצורה יעילה ליעד, ולכן רבים משתמשים בשירותיה של חברת שליחויות מקצועית.

בבחירת החברה, אחד מהדברים החשובים ביותר שיש לשים לב אליהם הוא אופן איתור המשלוח. מעקב משלוחים מאפשר לכם לדעת בכל רגע נתון את מיקומו ונותן לכם יכולת ליידע את הנמען שלכם מהו זמן הקבלה הצפוי. איתור משלוחים מהבית הוא הפיתוח החדש בתחום זה, ומשמעותו הוא שניתן לבצע מעקב שוטף אחר המשלוח מהבית או מכל מקום אחר.

איתור משלוחים

מעקב אחר משלוחים

חשוב לבחור בחברה שמאפשרת איתור משלוחים מהבית בשתי דרכים עיקריות:

מעקב באינטרנט –האינטרנט הוא אמצעי זמין ופשוט למעקב אחר משלוחים, אשר ניתן להשתמש בו הן בבית והן בחוץ באמצעות הסמארטפון. בחברה שנותנת שירות כזה תוכלו להזין בקלות מספר משלוח ופרטי הזדהות נוספים וכך לראות היכן המשלוח שלכם נמצא. על השירות הזה להיות מאובטח ככל הניתן, במיוחד אם מדובר במשלוחים של מסמכים סודיים או של חפצים יקרים כמו תכשיטים למשל.

מעקב באמצעות הטלפון – איתור משלוחים באמצעות הטלפון הוא אמצעי נוח למעקב אחר המשלוח שלכם. זהו שירות בו ישנו מוקד טלפוני מקצועי אשר נותן לכם מענה מלא לגבי המשלוח, תוך ציון מיקומו, זמן ההגעה שלו ליעד ופרטים נוספים כרצונכם. השירות בטלפון צריך להיות על ידי הזדהות מסוימת על מנת לאפשר רק לאנשים הרלוונטיים למשלוח לדעת עליו פרטים חשובים.

כיצד מתבצע איתור משלוחים?

  • מספור החבילה: היום, כאשר הכל מתבצע בצורה אלקטרונית, כל חבילה מקבלת מעין "תעודת זהות" אשר מאפשרת לנו לעקוב אחרי המשלוח שלה וכן משמשת את חברות השליחויות השונות לשם ביצוע מעקב ורישום של החבילות בהן הן מטפלות. כאשר המשלוח שלנו נרשם בחברה, אנו מקבלים את תעודת הזהות שלו, אשר מכילה בדרך כלל אותיות ומספרים, ובאמצעותה אנו יכולים לבצע איתור משלוחים.
    פעמים רבות, עם קבלת "תעודת הזהות" של המשלוח נקבל גם סיסמא, עליה יש לשמור בכדי להתחבר בשלב מאוחר יותר למערכת איתור משלוחים שלהחברה.
  • רישום החבילה: איתור משלוחים מאפשרלנו לעקוב אחר מסלול המשלוח באמצעות קישור לרישום החבילה אצל חברת המשלוחים,כלומר- החברה רושמת את החבילה בכל פעם שהיא מגיעה לנקודת עצירה (סניף הדוארהמחוזי, האזורי וכדומה), ואנו יכולים לבדוק את מיקום החבילה בכל זמן נתון על ידיקישור למערכת חברת המשלוחים.
  • מעקב אחר החבילה: בכדי לבדוק את מיקום המשלוח, אנו יכולים לבצע שתי פעולות.
    אפשרות ראשונה- אנו יכולים ליצור קשר טלפוני עם חברת המשלוחים, שם נציג שירות יבצע עבורנו איתור משלוחים ויעדכן אותנו במיקום החבילה. אפשרות שניה- רוב חברות המשלוחים מציעות כיום אפשרות לביצוע איתור משלוחים דרך אתר האינטרנט של החברה, כך שכל שעלינו לעשות הוא להיכנס לאתר, להכניס את "תעודת הזהות" של המשלוח ובמקרים מסוימים גם סיסמא, ומיד נקבל עדכון לגבי מצב המשלוח.

צ'יטה שליחויות מספקת מעקב משלוחים מדויק אחר המשלוח שלכם

חברת צ'יטה שליחויות היא חברה בעלת ניסיון עצום בתחום המשלוחים עבור עסקים ועבור אנשים פרטיים, אשר מקפידה על מהירות, ביטחון ואמינות. החברה מספקת שירותי איתור משלוחים ברמה הגבוהה ביותר.

שירותי האיתור של החברה מאפשרים לכם לדעת בכל רגע נתון את מיקום המשלוח וגם את זמן ההגעה המשוער שלו. אם ברצונכם לבצע משלוח מהיר ואיכותי – פנו אלינו כעת.